bloomboard, marketing, porady

 

1. Znajdź odpowiedni rynek dla Twojego produktu.

W zasadzie są dwa całkiem dobre wyjścia – pierwsze – mając już produkt, dobrze poszukaj odpowiedniego rynku. Drugie – jeśli wiesz, kim są Twoi odbiorcy – dopasuj produkt do ich potrzeb!

 

ODPOWIEDNIRYNEKDLATWOJEGOPRODUKTU-BLOOMBOARD-BLOG

źródło: BuzzFeed

 

 

2. Musisz dobrze rozumieć swoich odbiorców, poprzez kontakt z nimi. Zrozum ich problemy i wprowadź rozwiązanie.

3. Użyj istniejących już pomysłów – wykorzystaj te, które działają u Twojej konkurencji! Znajdź powód, dla którego odbiorcy wolą produkt konkurencji a nie Twój.

4. Pokaż się z innej strony i zaproponuj swoim odbiorcom coś ogromnie wartościowego, co zwali ich z nóg!

 

POKAZSIEZINNEJSTRONY-BLOOMBOARD-BLOG

źródło: imgED

5. Bierz recenzje do serca i pracuj nad ewentualnymi rozwiązaniami.

6. Wszelkie opinie i recenzje zachowaj na później – mogą Ci się przydać, kiedy będziesz musiał spojrzeć na produkt z innej strony.

 

SPOJRZECNAPRODUKTZINNEJSTRONY-BLOOMBOARD-BLOG

źródło: i.pinimg.com

 

7. Utrzymuj dobre relacje ze swoimi sprzedawcami i dostawcami – zawsze będą mogli Ci w razie czego pomóc.

8. Użyj dobrego i charakterystycznego logo oraz wszelkich grafik, tak abyś był dobrze rozpoznawalny.

 

DOBRELOGO-BLOOMBOARD-BLOG

źródło: inspirationhut.net

 

9. Nie baw się w obietnice, których nie możesz zrealizować. Poza tym, zawsze możesz zrobić lepiej i więcej przy realizowaniu obietnicy 😉

10. Bądź na bieżąco z wszelkimi newsami – możesz do tego użyć np. grup na Facebooku, fora lub zaprenumerować branżowe magazyny.

 

BADZNABIERZACOZWSZELKIMINEWSAMI-BLOOMBOARD-BLOG

 

11. Wprowadzając kampanię reklamową dla Twojego produktu, użyj emocji – takich, które trafią wprost do Twoich odbiorców.

12. Promuj swój produkt w okolicach świąt – Bożego Narodzenia, Wielkanocy, Walentynek, Wakacji itd.

 

55 MARKETINGOWYCH POMYSŁÓW, WSKAZÓWEK I TRIKÓW DLA MAŁYCH I DUŻYCH-BLOOMBOARD-BLOG

źródło: fromupnorth.com

13. Stwórz kalendarz ciekawych lub istotnych wydarzeń – mogą być wykorzystane przy promocji produktu.

14. Skup się na lokalnym kliencie – w końcu swoją okolicę znasz najlepiej!

Zobacz również :  Poznaj 33 sprawdzone metody jak zdobyć nowych followersów na Instagramie

 

SKUPSIENALOKALNYMKLIENCIE-BLOOMBOARD-BLOG

źródło: traffictrends.pl

 

15. Przy ogromie pracy, zatrudnij asystenta!

16. Stwórz backup – tak, aby w razie czego, wyjść z trudnej sytuacji obronną ręką.

17. Skorzystaj z wsparcia fachowca, w szczególności kiedy nie do końca znasz się na online marketingu.

SKORZYSTAJZPOMOCYFACHOWCA-BLOOMBOARD-BLOG

18. Słuchaj dobrze swoich klientów, dzięki temu, dobre pomysły na nowy kontent, produkt czy usługę, nie umkną Ci tak łatwo!

19. Ułatw swoim potencjalnym klientom odnalezienie Cię w sieci, dzięki chwytliwej nazwie.

 

ULATWPOTENCJALNYMKLIENTOM-BLOOMBOARD-BLOG

20. Zadbaj o to, aby Twoja strona była również czytelna dla odbiorców spoza granic – niech będzie dostępna w kilku popularnych językach!

CZYTELNADLAODBIORCOWSPOZAGRANIC-BLOOMBOARD-BLOG

 

21. Udostępnij różne kanały komunikacji z Tobą – również, odpowiadaj jak najszybciej.

chatboot-bloomboard

 

22. Bądź influencerem dzięki swojej marce! Niech jej oryginalność zmiecie z powierzchni konkurencję!

BADZINFLUENCEREM-BLOOMBOARD-BLOG

źródło: BuzzFeed

23. Zadbaj o to, aby Twoja strona była responsywna, dzięki temu każdy, zawsze i wszędzie będzie mieć do niej dostęp.

RWD-bloombard

24. Przyciągnij nowych klientów, promocjami lub prezentem za dołączenia do zacnego grona Twoich klientów. Pamiętaj tylko – dbaj również o dotychczasowych klientów!

promocja-Odkup-Samsung

25. Używaj infografik, tak aby urozmaicić i uatrakcyjnić swoją stronę – będą też szybciej i lepiej trafiać do odbiorców.

UZYWAJINFOGRAFIK-BLOOMBOARD-BLOG

źródło: dribble.com

 

26. Zatrudnij grafika, który pomoże Ci upiększyć stronę! Używaj też Canvy, do tworzenia prostych grafik.

 

CANVA-BLOOMBOARD-BLOG

 

27. Pomyśl o wdrożeniu programu, który będzie skierowany do Twojego stałego klienta a kiedy on sam przyciągnie kolejnego, podaruj obojgu prezent.

28. Nawiąż współpracę z istotnymi osobami lub influencerami – tak aby Twoja marka popłynęła w świat.

 

WSPOLPRACUJZINFLUENCERAMI-BLOOMBOARD-BLOG

 

29. Inwestuj w płatne kampanie!

30. Skorzystaj z popularności innych blogów i nawiąż współpracę.

SKORZYSTAJZPOPULARNOSCIINNYCHBLOGOW-BLOOMBOARD-BLOG

31. Poproś swoich zadowolonych klientów o to, że szerzyli tą radość dalej 😉 Niech wieść o Waszym świetnym produkcie dotrze jak najdalej!

32. Promuj swoją markę w przestrzeni publicznej – na przystankach, w metrze, tramwaju czy centrum handlowym.

PROMUJSWOJAMARKEWPRZESTRZENIPUBLICZNEJ-BLOOMBOAD-BLOG

źródło: BuzzFeed

Zobacz również :  Youtube jako narzędzie generowania leadów

 

33. Kontroluj kontent, po to aby w odpowiedniej chwili móc zareagować, zmienić czy ulepszyć jakiś element.

34. Stwórz przewodnik po świecie zakupów dla Twojego klienta – Wiedza, Ocena, Decyzja.

 

STWORZPRZEWODNIKPOSWIECIEZAKUPOW-BLOOMBOARD-BLOG

35. Stwórz kontent wideo, który instrukcjami wspomoże Twoich klientów.

 

36. Nagraj podcasty, niektórzy Twoi klienci wolą słuchać 😉

 

NAGRAJPODCASTY-BLOOMBOARD-BLOG

 

37. Zanim zapytasz klienta, czy kupi Twój produkt – nawiąż z nim relację.

38. Załóż konto na Linkedinie – ten kanał komunikacyjny, pozwoli zwiększyć grono odbiorców.

 

ZALOZKONTONALINKEDINIE-BLOOMBOARD-BLOG

39. Korzystaj z Pinteresta – zawsze możesz tam znaleźć inspiracje.

KORZYSTAJZPINTERESTA-BLOOMBOARD-BLOG

40. Śledź konkurencję i ich subskrybentów w mediach społecznościowych.

41. Korzystaj z automatycznych narzędzi dla mediów społecznościowych – zrobisz więcej w mniejszym czasie.

42. Przyjmij pomoc od influencerów w Twojej dziedzinie.

PRZYJMIJPOMOCODINFLUENCEROW-BLOOMBOARD-BLOG

 

43. Naucz się podstaw SEO, ale skorzystaj też z wiedzy i pomocy profesjonalistów.

44. Stwórz listę istotnych słów kluczowych, których używają odbiorcy w celu znalezienia Twojej strony.

STWORZLISTESLOWKLUCZOWYCH-BLOOMBOARD-BLOG

45. Pisz bloga – będzie on dodatkiem do Twojej strony, ale też cennym źródłem wiedzy w Twojej dziedzinie.

blog

46. Stwórz post –  “nagrodę przynętę” – angażując innych blogerów tak aby Twój blog znalazł się na ich stronie.

47. Używaj “power words” takich jak – “50% zniżki”, “niższa cena” itp.zwiększy to zasięg.

 

UZYWAJPOWERWORDS-BLOOMBOARD-BLOG

 

48. Niech Twoja strona i blog, mają tą samą domenę – będą łatwiejsze do znalezienia.

49. Dziękuj odbiorcom za to, że Cię odwiedzili – będą się czuć docenieni.

 

DZIEKUJODBIORCOM-BLOOMBOARD-BLOG

 

50. Udostępnij możliwość zapisania Twoich wpisów na blogu w postaci PDF – tak aby czytelnicy, mogli do nich wrócić.

51. Stwórz platformę dla klientów, na której będą mogli się podzielić swoimi spostrzeżeniami i uwagami w obszarze Twojej dziedziny.

STWORZPLATFORMEDLAKLIENTOW-BLOOMBOARD-BLOG

52. Utrzymaj równowagę pomiędzy wartością i promocją w mailach do subskrybentów.

Zobacz również :  Wywiad - Mariusz Łodyga, Premium Consulting

53. Poproś klientów o udostępnienie opinii o Twoim produkcie na portalach społecznościowych.

54. Zaoferuj darmowy kontent lub inną ofertę dla zwiększenia prowadzenia.

 

DARMOWYKONTENT-BLOOMBOARD-BLOG

55. Miej pewność, że Twoja strona jest widoczna na kilku kanałach społecznościowych.

MIEJPEWNOSCZETWOJASTRONAJESTWIDOCZNA-BLOOMBOARD-BLOG

 

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>