Twitter to jedna z popularniejszych platform mediów społecznościowych, która wprawdzie nie osiągnęła w Polsce tak wielkiego sukcesu jak w pozostałych krajach zachodnich, nie zmienia to jednak faktu, że nadal pozostaje ważnym aspektem mediów społecznościowych, nad którym warto się pochylić.

Dlatego przygotowaliśmy dla was poradnik, dzięki któremu będziesz w stanie sprawnie posługiwać się tym portalem społecznościowym.

 

1. Ciekawa biografia

Początkiem sukcesu na Twitterze jest stworzenie ciekawego bio, które będzie przyciągało odbiorców do Twojego profilu. Warto użyć w nim słów kluczowych.

 

twitter, bloomboard

2. Interakcja z influencerami

Twitter to miejsce, w którym możesz bez problemu wchodzić w interakcję z różnymi influencerami praktycznie bez żadnych ograniczeń. Z drugiej strony – influencerzy chętnie wchodzą w interakcję z innymi użytkownikami na Twitterze – więc możesz otrzymać ciekawą poradę na Twój problem etc.

 

3. Bądź zwięzły

Wprawdzie sama mechanika Twittera wymusza na Tobie zwięzły sposób komunikacji, jednak co innego kiedy ktoś na nas go wymusza, a co innego kiedy go rozumiemy. Przekazywanie szybkich komunikatów, które bardzo precyzyjnie odnoszą się do rzeczywistości to absolutny klucz do sukcesu na Twitterze.

twitter-bloomboard

4. Retweetuj

Retweetowanie to całkiem niezły sposób na to, aby zbudować większą ilość ciekawego contentu w ramach swojego profilu, a jednocześnie przyciągnąć do siebie trochę nowych osób – no i można w ten sposób pokazać, że Ty jako marka, utożsamiasz się z takim, a takim influencerem – którego retweetowałeś. To dodatkowo wzmacnia Twój wizerunek.

re-twitt-bloomboard

5. Odpowiadaj

Jeżeli ktoś Cię zaczepi na Twitterze, skomentuje coś co napisałeś i tak dalej – musisz odpowiadać. Twitter to bardzo żywe medium, które opiera się o bardzo dynamiczną wymianę informacji. Dlatego ważne, aby odpowiadać możliwie jak najbardziej na bieżąco.

bloomboard, twitter

6. Stwórz dedykowaną strategię dla Twittera

Niestety wiele osób popełnia ten błąd – traktuję Twitter jako pokraczne przedłużenie Facebooka, na którym promuje się swój profil na przed chwilą wspomnianym portalu. Taka strategia może przynieść jakiekolwiek efekty ale nie oszukujmy się – nie stworzymy w ten sposób interesującego profilu, który przyciągałby rzesze zainteresowanych klientów.

Zobacz również :  5 porad jak poradzić sobie na nasyconym rynku e-commerce

7. Dobierz hashtagi

Hashtagi na Twitterze to jeden z ważniejszych elementów – w przeciwieństwie do Facebooka, na którym jak dotąd są one bezużyteczne lub szkodliwe dla efektywności. Jednak w przeciwieństwie do największego portalu społecznościowego – na Twitterze sprawdzają się one bardzo dobrze i pozwalają dotrzeć do dużo większego grona odbiorców.

Dlatego warto na bieżąco śledzić najpopularniejsze hashtagi i wykorzystywać je w swoich działaniach na Twitterze.

bloomboard, twitter

8. Używaj Twitter Analytics

Korzystanie z TA to must-have. Ciężko określić jak skuteczne są nasze działania i czy dobrze dobieramy je do odbiorców, jeżeli nie będziemy zajmowali się analityką danych dostarczanych nam przez Twittera.

 

twitter, bloomboard

 

9. Udostępniaj zdjęcia i wideo

Na pewno zdarzyło Ci się kiedykolwiek przeczytać, że „jedno zdjęcie mówi więcej niż tysiąc słów” – jakkolwiek treść tego cytatu to banał, to nie zmienia to faktu, że działający. Dlatego warto korzystać z różnego rodzaju grafik, zdjęć czy wideo na Twitterze chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.

 

 

aplikacje mobilne,social media, content marketing

3 Komentarzy

  • bettinaholst 12 marca 2018

    a ja użwa(łe)m programu od kilku lat i mogę stwierdzić, ze interfejs jest fajny, funkcjonalność i prostota też. Programik jest fantastyczny, prosty i funkcjonalny. Lubie go. Problemem jest jednak niewygoda w obsłudze ulubionych i nieczytelna lista (a właściwie jej brak) stacji. Stosunkowo niewielka liczba strumieni tez nie jest atutem tego programu.

  • Janek 14 marca 2018

    Osobiście uważam, że lepiej mieć Instagrama lub Facebooka. Są bardziej popularniejsze

  • Cheapviagra 15 marca 2018

    dziękuję za materiał

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>