Po raz kolejny chcielibyśmy zaprosić was na Konferencję Ekspercką Marketing Progress! Tym razem tematem konferencji będzie „klientocentryzm”, czyli wszystko co związane z customer experience.

konferencja-marketing-bloomboard

Dlaczego zachęcamy do wzięcia udziału? 

Po pierwsze: Konferencje pod szyldem Marketing Progress to najwyższa półka, jeśli mówimy o branżowych eventach w Polsce. Mnóstwo ciekawych wystąpień, możliwość poznania ciekawych ludzi, potężna dawka wiedzy. Zresztą co tu dużo mówić – po prostu przeczytajcie naszą relację z zeszłorocznej edycji, a dowiecie się wszystkiego odnośnie naszych wrażeń.

Po drugie: Ciekawy temat. Customer experience odgrywa coraz większą rolę w budowaniu marki we współczesnym świecie. Warto zapoznać się z najnowszymi teoriami i poznać opinie praktyków. Więcej o tematyce konferencji poniżej.

Po trzecie: Konferencja organizowana jest przez fantastycznych ludzi 🙂 Na prawdę, entuzjazm z jakim podchodzą do pracy może być zaraźliwy i poprawić humor na dobrych kilka dni. Wystarczy przeczytać wywiad z Andrzejem Gruszką, jednym z organizatorów, by przekonać się o tym samemu!

Po czwarte: Będziecie mieli okazję poznać nas – załogę Bloomboardu 😉 My zjawimy się na pewno i chętnie porozmawiamy i wymienimy się opiniami ze wszystkimi zainteresowanymi!

KEMP_grafika

„Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

 

Kiedy: 12-13 października 2017 r.
Gdzie: Wrocław, Nowe Horyzonty

Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.

Podczas dwóch dni Marketing Progress dowiesz się jak dopasować się do potrzeb Twojego klienta i jego wrażliwości, skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia. Poznasz sposoby budowania trwałych relacji z klientem. Otrzymasz szereg wskazówek pokazujących, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i zachować spójność pomiędzy oferowanymi sposobami kontaktu z nim.

Zobacz również :  10 rodzajów postów, które zmuszą Cię do kliknięcia "share"!

Dołączysz do ekskluzywnego grona marketerów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Otrzymasz więc dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić działania w obszarach związanych z projektowaniem doświadczeń klientów.

Marketing Progress to także warsztaty, które odbywają się równolegle do prelekcji. Dadzą Ci szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. A do wyboru masz szkolenia z user experience, design thinkingu, content marketingu, social media, customer experience czy client service.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata), Sebastian Umiński (3M), Karolina Karolczak (Sodexo) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach. Łącznie wystąpi ponad 20 ekspertów praktyków.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska.

Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdują się na stronie internetowej wydarzenia: www.marketingprogress.pl

Wydarzenie facebookowe: Konferencja Marketing Progress: klient w centrum uwagi

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>