Po krótkiej przerwie wracamy z kolejnym filmem z cyklu „Eksperymenty marketingowe, które przyniosły efekt WOW!”. W najnowszym materiale Cezary Lech opowiada o optymalizowaniu tytułów i meta desription.

eksperymenty-marketingowe-efekt-wow-bloomboard

Cezary Lech, związany z portalem sprawnymarketing.pl, partner w MaxROY.com oraz GoldPosition.pl, marketingiem internetowym zajmuję się od 2005 roku, specjalizuje się w Audytach SEO i optymalizacji dużych witryn a także w nowych formach link buildingu w oparciu o content marketing, social media i reklamę natywną. Wszystkiego o Cezarym Lechu dowiedzieć się można z jego prywatnej strony.

W filmie przedstawia on ciekawą wtyczkę, która pomoże ci znacząco poprawić jakość tytułów i meta description. Dzięki niej można w prosty sposób zwiększyć klikalność linków w wyszukiwarce Google. Zresztą, zobacz sam:

Wskazówka zaprezentowana w materiale video przyda się każdemu działającemu w środowisku WordPress. Warto z niej skorzystać by sprawić, że tytuły i opisy będą bardziej atrakcyjne i generować jak największy ruch na stronie!

 

baner_wide

Zobacz również :  Brand Hero - korzyści wynikające z posiadania maskotki firmy

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>