Co oznacza PPC? Pay Per Click nazywane jest także płatnością za kliknięcie. PPC jest to specjalny model opłat za reklamę. Zostało przyjęte, że PPC oznacza reklamę płatną w wyszukiwarkach, czyli tzw. wyniki płatne.

porady-bloomkracego-bloomboard-8

PPC jest specjalnym rodzajem reklamy internetowej,  ponieważ płatności dokonuje się za kliknięcie, a nie za wyświetlenie reklamy. Reklamodawca płaci z góry określone wynagrodzenie za „klik” osobie, która umieszcza reklamę na swojej witrynie.

Kampania PPC. Jest to skuteczna metoda na szybkie dotarcie do konkretnego odbiorcy z odpowiednim przekazem reklamowym. Kampania PPC możne zostać uruchomiona w dowolnym momencie,a efekty można osiągnąć w szybkim czasie. Istnieje również możliwość stworzenia kilku kampanii PPC i tym samym pokazywania się w wielu miejscach jednocześnie na stronie wyszukiwania (np. poprzez reklamy Adwords i Zakupy Google).

pcc-proces-bloomboard

 

Najpopularniejszym przykładem reklamy PPC jest Google AdWords.

 

ppc-google-bloomboard

 

Zalety kampanii PPC. Prowadzenie kampanii PPC niesie ze sobą wiele korzyści. O nich opowie Wam nasz Bloomkracy.

porady-ogrowthnik-bloomkracy-bloomboard-3

 

Kampanie PPC są doskonałym rozwiązaniem np. dla nowych sklepów internetowych. Dzięki kampanii takie sklepy mogą wskoczyć na najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania. Jest to również doskonałe narzędzie do wypromowania nowego produkty i znalezienia nowych partnerów biznesowych.

 

Zobacz również :  Porady Bloomkracego: Jak stworzyć aplikację mobilną?

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>