Skąd czerpać fachową wiedzę na temat prowadzenia działalności w internecie? Większość odpowiadając na to pytanie wskaże na różnego rodzaju książki, podręczniki i przewodniki. My postanowiliśmy zaproponować bardziej nowoczesne i całkowicie darmowe rozwiązanie – eBooki!

Prezentujemy kolejne zestawienie dla branży e-commerce na naszym blogu. Tym razem wybraliśmy 100 najciekawszych eBooków o charakterze edukacyjnym, inspiracyjnym i technologicznym. Każdy związany z prowadzeniem biznesu w internecie powinien odnaleźć tutaj coś interesującego dla siebie.

bloomboard-facebook

Kategorie:

 

39KT1PSH3M
Biznes
  1. 100 sposobów na pierwszą sprzedaż

Z tym eBookiem skutecznie rozpoczniesz przygodę z e-commerce – 100 sprawdzonych pomysłów, zgromadzonych dla Ciebie w jednym miejscu. Na wyciągnięcie ręki.

2. 21 wskazówek by dobrze prosperować w e-commerce
Wskazówki dotyczące wszystkich dziedzin prowadzenia biznesu online. Marketing, social media, budowanie marki, jakość produktów, pozyskiwanie klientów – jednym słowem wszystko co potrzebujesz wiedzieć.

3. 37 wskazówek by odnieść sukces e-commerce w 2016
Wypowiedzi 37 ekspertów w dziedzinie handlu online. Przydatne informacje z prawie każdej dziedziny dotyczącej prowadzenia sklepu internetowego. Lektura zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych handlarzy.

4. Case Study Lamps&Co
Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak odnieść sukces w e-commerce oraz poznasz rady założycielki marki Lamps&Co. Z publikacji dowiesz się co jest kluczem do sukcesu w e-commerce, jak rozwijać młodą markę, skąd czerpać wiedzę na temat e-commerce.

5. Inspiracje e-commerce 2013
Ponad 250 inspiracji dla twojego sklepu. Najlepsze praktyki, trendy, komentarze designerów i przedsiębiorców.

6. Inspiracje Ecommerce
Wygląd sklepu ma znaczenie – to od niego zależy, czy klienci będą chętnie robić u Ciebie zakupy. Zobacz ponad 250 inspiracji od najlepszych biznesów ecommerce z całego świata i sam zoptymalizuj swoją stronę.

7. Jak sprzedawać modę online
Z tym eBookiem zaczniesz skutecznie sprzedawać produkty z branży fashion online – darmowa wiedza od najlepszych specjalistów w Polsce. Dużo informacji dotyczących działań marketingowych, social media, PR, pozycjonowania.

8. Jak wynieść biznes e-commerce ponad granice
Ta publikacja przedstawia kroki, które należy podjąć by zacząć handlować ponad granicami. Jak rozwijać swój biznes i jakie działania podejmować by minimalizować ryzyko?

9. Jak z sukcesem zbudować sklep internetowy.
55 stronicowy poradnik dotyczący takich zagadnień jak: wyszukiwanie niszy na rynku, pozyskiwanie dostawców, szacowanie popytu, przeprowadzanie researchu. Dla każdego planującego założyć nowy sklep.

10. Osiągnij sukces w e-commerce
Wszystko co potrzebujesz wiedzieć przy otwieraniu biznesu e-commerce. Porady dotyczące tworzenia sklepu, logistyki, promowania produktów, mierzenia i optymalizowania działań.

11. Porównywarki cen: klucz do sukcesu
Bardzo niewielu konsumentów podejmuje decyzje o zakupie bez wcześniejszego porównania ofert sklepów. Dlatego ważnym jest by nie przeoczyć roli internetowych porównywarek cen.

12. Prawo w e-commerce
W jednym miejscu znajdziesz odpowiedzi na wszystkie najważniejsze pytania związane z kwestiami prawnymi. Informacje o tym co powinien zawierać regulamin e-sklepu, czym jest polityka prywatności, co to klauzule niedozwolone

13. Przewodnik jak zbudować biznes e-commerce
Opis działań od etapu planowania, wybierania nazwy i domeny, aż po etap gotowego i funkcjonującego sklepu. Bardzo dobry przewodnik dla wszystkich planujących wejść w świat e-commerce.

14. Przewodnik po spedycji w e-commerce
Jak znaleźć odpowiedniego dostawcę? Jak dobrać odpowiednie narzędzia do zarządzania spedycją? Wszystko co potrzebujesz wiedzieć znajdziesz w tym eBooku.

15. Przewodnik praktyka po e-commerce
Wszystko co potrzebujesz wiedzieć o e-commerce. Od zakładania sklepu, poprzez promowanie i obsługę zamówień. Dla bardzo początkujących.

16. Przyszłość reputacji
Książka podejmująca problem reputacji w świecie biznesu. Dzięki niej dostajemy niezbędny zasób wiedzy do zarządzania wizerunkiem swojej działalności.

17. Zbuduj biznes e-commerce krok po kroku
Z tego e-booka dowiesz się jak zbudować swój biznes. Dokładny opis działań pozwoli na zrozumienie istoty poszczególnych kroków.

ED53SIZ8YV
Budowanie i optymalizacja strony
  1. 10 funkcjonalności nowoczesnej platformy e-commerce

Dzięki tej publikacji będziesz wiedział, na co zwracać uwagę przy wyborze rozwiązania do sprzedaży online. Poznaj 10 funkcjonalności, które powinna mieć każda nowoczesna platforma e-commerce!

2. 23 zasady dla designerów przy projektowaniu przekonujących landing pages
W tym 68 stronicowym podręczniku Oli Gardner, fanatyk UX, prezentuje jak stworzyć design dla twojej strony. Mnóstwo przykładów wyjętych z życia.

3. Drupal Commerce – platforma e-commerce
Opis zalet i funkcjonowania platformy Drupal Commerce. Dla każdego, który zdecydował się prowadzić sklep na tej platformie i chciałby dowiedzieć się czegoś więcej.

4. E-commerce na WordPress
Publikacja ta jest przewodnikiem po WordPress dla początkujących przedsiębiorców. Jeśli planujesz zakładać sklep internetowy na tej platformie to koniecznie przeczytaj.

5. E-commerce SEO dla zaawansowanych
W tej publikacji odnajdziesz wskazówki dotyczące strategi dobierania fraz kluczowych i częste błędy na stronach produktów. Dowiesz się także wszystkiego o zaletach lokalnego SEO.

6. Jak skutecznie ochronić zdjęcia i opisy produktów przed bezprawnym kopiowaniem?
W niniejszym poradniku kompleksowo wyjaśniono większość możliwości, które posiada przedsiębiorca, aby skutecznie ochronić się przed bezprawnym kopiowaniem jego zdjęć i opisów produktów.

7. Konfiguracja sklepu krok po kroku
Stworzenie e-sklepu może być banalnie proste. Z tym eBookiem szybko i sprawnie skonfigurujesz swój sklep, aby móc zacząć sprzedawać od zaraz.

Zobacz również :  Ekosystem content marketingowy - wszystko czego możesz potrzebować

8. Mamy stronę internetową. Co teraz?
Przewodnik po SEO. Wszystko co powinieneś wiedzieć jeśli chodzi o pozycjonowanie strony, algorytmy Google czy budowanie fraz kluczowych.

9.Optymalizacja. Przewodnik surwiwalowy.
Dzięki temu eBookowi dowiesz się jak skonstruować strategię optymalizacyjną, dzięki wiedzy o tym czego możesz się spodziewać.

10. Przewodnik dla początkujących po mobile SEO dla e-commerce
Jak zacząć optymalizację pod kątem rynku mobile? Dlaczego to takie ważne jeśli mowa o e-commerce? Wszystkiego na ten temat można dowiedzieć się z tego eBooka.

11. Przewodnik po Pop Ups dla e-commerce
Pop ups to świetne narzędzie do przyciągania klienta i napędzania sprzedaży. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak osiągnąć wzrost sprzedaży i powiększyć liczbę fanów to ten eBook jest dla ciebie.

12. Przewodnik SEM
Darmowy kurs SEO i SEM, który pokazuje w jaki sposób można promować swoją stronę w Internecie i w wyszukiwarkach takich jak Google czy Bing. Autorem e-booka jest Mariusz Gąsiewski twórca znanego bloga Marketing w Internecie

13. Reakcja konsumentów na kolory strony sklepu internetowego. Badanie empiryczne.
Ta publikacja przedstawia wyniki badania dotyczącego oddziaływania kolorów na klienta sklepu internetowego. Wiele ciekawych spostrzeżeń pomocnych przy projektowaniu strony.

14. Rozwój firmy dzięki optymalizacji.
Dzięki tej publikacji dowiesz się wszystkiego odnośnie optymalizacji. Zawiera informacje o tym jak przeprowadzać testy A/B, zarządzać eksperymentami optymalizacyjnymi i czerpać z nich korzyści.

15.  SEO w E-commerce
W eBooku w prosty sposób zostały opisane wszelkie czynności, które musisz wykonać, aby Twój sklep trafił na pierwszą stronę wyszukiwarek internetowych. Wszystko poparte z życia wziętymi przykładami oraz pomocnymi instrukcjami graficznymi.

16. Trendy w designie ecommerce
Dzięki temu eBookowi poznasz trendy w designie e-commerce i zainspirujesz się najpiękniejszymi sklepami w sieci. Pozwoli Ci to stworzyć Twój wymarzony sklep internetowy.

C4001BDB1C
Marketing
  1. 10 niezawodnych sposobów na najwyższą dostarczalność kampanii email marketingowych

Skuteczne dostarczania e-maila jest jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów. Darmowy poradnik, zawiera 10 praktycznych sposobów na zwiększenie dostarczalności kampanii e-mail marketingowych.

2. 10 Przykazań Email Marketingu
Jak wykorzystać najpotężniejsze narzędzie marketingowe, by personalizować komunikację i zwiększyć sprzedaż. Statystyki, trendy i najlepsze praktyki w email marketingu.

3. 10 sposobów na Omnichannel Marketing
Przewodnik po głębokiej integracji tradycyjnego marketingu online z kanałem mobile. Mnóstwo danych dotyczących rynku mobile.

4. 18 pomysłów na lepszy e-Mail Marketing
Lista największych błędów popełnianych przy tworzeniu kampanii email marketingowych i 18 pomysłów na to jak je udoskonalić. Przydatna lektura dla każdego planującego działania w dziedzinie email marketingu.

5. 29 sekretów content marketingu
Publikacja prezentuje doświadczenia, rady i wskazówki doświadczonych content marketerów. Przygotowana w bardzo oryginalnej i ciekawej formie.

6. Buyer Persona w marketing automation
Praktyczny poradnik tworzenia i wykorzystania person. Czym jest buyer persona? Metodologia tworzenia person i pokazane krok po kroku działania służące stworzeniu persony.

7. Cykl życia klienta
Publikacja na temat pozyskiwania i utrzymywania klienta. Z tych 20 stron dowiesz się wszystkiego o zachowaniu konsumenta.

8. Czego pragną kupujący online?
Jak używać marketingu internetowego by zdobywać nowych klientów? W eBooku znajdziecie mnóstwo informacji dotyczących zachowań konsumentów i digital marketingu.

9. Data-Driven Content Marketing
Książka ta skupia się na wykorzystaniu danych w procesie marketingowym. Jak wykorzystywać dane do budowania treści i mierzenia efektywności?

10. Definitywny i ostateczny przewodnik po marketing automation
Co to jest marketing automation? Dlaczego świat zaczyna korzystać z systemów do automatyzacji? Jak wykorzystywać system do automatyzacji marketingu i jakie procesy budować? Moduły i rozwiązania występujące w najpopularniejszych systemach do automatyzacji? Ta publikacja odpowiada na wszystkie pytania.

11. Engagement Marketing
Zadbaj o wizerunek swojej firmy dzięki zaangażowaniu potencjalnych klientów. W tym eBooku znajdziesz informacje jak tego dokonać.

12. Facebook Content Marketing
Dzięki tej publikacji dowiesz się wszystkiego o typach contentu umieszczanego na Faceooku, efektywności danych treści, narzędziach analizy efektów.

13. Historia content marketingu
Ponad 20 stron historii content marketingu, kilkanaście praktycznych wniosków, komentarze wybitnych polskich specjalistów. To wszystko w eBooku, który można pobrać za darmo.

14. Jak napisać sprzedające teksty na stronę WWW lub bloga
Ten darmowy eBook to zbiór artykułów z serwisu artelis.pl, których autorem jest Dariusz Puzyrkiewicz autor książki „Błyskawiczny e-mail marketing”. Dzięki publikacji poznasz 3 kroki do napisania dobrego tekstu na stronę, dowiesz się jak zdobyć uwagę internauty, dowiesz się jak w prosty sposób nakłonić internautę by zrobił co Ty chcesz.

15. Jak promować sklep internetowy offline
Z tym eBookiem zaczniesz wykorzystywać wszystkie aspekty działań offline’owych, które pomogą Ci sprzedawać więcej w sklepie internetowym. Networking, PR, ambient marketing, udział w targach.

16. Jak prowadzić tani i skuteczny marketing
Opisane w tym poradniku działania to nie teoria, ale praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspieszenie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług. Dzięki temu poradnikowi dowiedz się jak nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie zdobyć na nim silną pozycję.

17. Jak stworzyć niezwykłe doświadczenie zakupowe
Wytłumaczone zostaje pojęcie doświadczenia w kontekście e-commerce, wyjaśnione zostaje jak je kreować, co według klienta definiuje dobre doświadczenie, a co negatywne.

Zobacz również :  Jak wykorzystać Euro 2016 do promowania firmy? Konkretne działania i przykłady akcji marketingowych

18.  Jak zwiększyć ruch na stronie WWW
Skarbnica wiedzy dla każdej osoby, która pragnie aby jej serwis zaczęły odwiedzać tłumy internautów i zdobywała czołowe miejsca w wyszukiwarkach. 100 sposobów zwiększenie odwiedzalności Twojego serwisu.

19. Konwersacje zamiast kampanii
Książka przedstawia nowe podejście do prowadzenia działań emial marketingowych. Proponuje odejście od tradycyjnych form i przekształcenie kampanii marketingowej w konwersację z klientem.

20. Marketing Automation vs e-Mail Marketing: 5 kluczowych różnic
Czy marketing automation to tylko inna nazwa dla emial marketingu? Nie! Dzięki temu eBookowi dowiesz się jakie są różnicę pomiędzy nimi.

21. Mobile marketing automation i przyszłość kanału mobilnego
Jak wykorzystać w pełni potencjał aplikacji w marketingu? Dzięki temu eBookowi dowiesz się nowych rzeczy odnośnie rynku mobile.

22. Najlepsze praktyki w marketing automation zwiększające sprzedaż w B2B
Jak prowadzić działania marketingowe w otoczeniu B2B? Wiele informacji odnośnie lead nurturing, lead management i lead routing.

23. Największe mity związane z e-mail marketingiem
Jeśli stosujesz klasyczny email marketing, to jak dobry by nie był, uzyskujesz dzięki niemu niewielki procent tego, co będziesz mógł osiągnąć po tej lekturze. Będzie to od ciebie wymagało kompletnej zmiany myślenia na temat działań w Internecie, z naciskiem na kanał mailowy, ale nie tylko.

24. Nowe zasady viral marketingu
Publikacja opisuję jak używać technik viralowych do darmowej promocji swojego biznesu. Szeroki opis i wiele przykładów.

25. Ogarnąć kosmos. O marketingu i strategii
Z tej książki dowiesz się jak zbudować trwałą przewagę strategiczną firmy, z jakich źródeł czerpać wiedzę o swoich klientach, jak zrozumieć konsumentów, jak sprzedaje dobry marketing, jak wdrożyć strategię rynkową,

26. Podstawy automatyzacji dla e-commerce
Publikacja ta to przewodnik po świecie zautomatyzowanego marketingu dla początkujących. Jak dzięki marketing automation wycisnąć jeszcze więcej z twojego biznesu?

27. Podstawy podcast marketingu w 8 krokach
Wszystko co potrzebujesz wiedzieć jeśli chodzi o podstawy podcast marketingu. Niezbędne informacje dla początkujących.

28. Przewodnik e-commerce po świętach Bożego Narodzenia
Niezbędne informacje dotyczące przygotowania sklepu do okresu świątecznego. Działania i narzędzia marketingowe wykorzystywane specjalnie na potrzeby kampanii świątecznych.

29. Przewodnik marketera po landing pages copywriting
56 stronnicowy podręcznik, w którym doświadczona copywriterka dzieli się doświadczeniami i sekretami związanymi z tworzeniem interesującej treści. Opis narzędzi marketingowych i ich zadań.

30. Przewodnik marketera po retargetingu
Czym jest retargeting? Jak z niego korzystać? Jakie są jego zalety? Jak mierzyć jego efekty? Odpowiedzi na te pytania zawarte są w tym eBooku.

31. Przewodnik po email marketingu dla e-commerce
Z tej książki dowiesz się dlaczego emial marketing jest taki ważny, jak budować maile, jak sprawić by adresaci otwierali wiadomości, jak zautomatyzować proces wysyłki.

32. Real time marketing & PR
Wszystko odnośnie real time marketingu. Odpowiada na większość pytań jakie możesz mieć odnośnie działań tego typy.

33. Revenue Performance Management – sposób na lojalizację i retencję klienta
Klasyczny marketing automation zajmuje się automatyczną obsługą potencjalnego klienta od momentu pozyskania kontaktu do momentu konwersji sprzedażowej. Moduły Revenue Performance Management pozwalają na automatyzację marketingu na podstawie danych transakcyjnych.

34. Testy A/B dla e-commerce
Ta 74 stronicowa publikacja zawiera wszystko co powinieneś wiedzieć o testach A/B. Czym są, jak używać, jak na ich podstawie wyciągać wnioski?

35. Wprowadzenie do retargetingu
Jak retargeting może pomóc odzyskać klienta? Jak dokładnie działa? Typy retargetingu w tym Google’s RLSAs i Facebook’s Dynamic Product Ads.

36. Wyszukiwarka klientów, Google AdWords – przewodnik dla szefów
Marketing w internecie to nie jest prosta sprawa i nie każdy właściciel firmy się na nim zna. Publikacja ta ma na celu przybliżenie właścicielom oraz szefom  małych i średnich firm zasady zdobywania nowych klientów dzięki nowoczesnym technikom marketingu internetowego.

37. Zmień odbiorców w lojalnych klientów
Lead Nurturing krok po kroku dla B2B, B2C i E-commerce. Dzięki działaniom opisanym w tej publikacji dowiesz się jak zmienić odbiorców w lojalnych klientów.

kaboompics.com_Man touching a digital tablet
Social media

1. 25 strategi social media, które możesz przenieść do swojego biznesu
Znajdziesz tutaj strategie, które rzucą nowe światło na możliwości jakie dają twojemu biznesowi social media. Szczegółowy opis działań na Facebooku, Twitterze, Pintreście i innych.

2. 58 inspirujących pomysłów na content marketing w social media
Tytuł oddaje istotę tej publikacji. Porady i pomysły dotyczące content marketingu w social media.

3. Dlaczego blog to twoje centrum social media?
Wypowiedzi 32 ekspertów w dziedzinie blogowania i marketingu. Dlaczego blog to jedno z najlepszych narzędzi do napędzania ruchu i dlaczego może być centrum działań społecznościowych?

4. Dostrajanie social media marketingu
Wielu przedsiębiorców czuje, że social media mają mały wpływ na wartość przychodów. Być może to z powodu złej strategii? Ten eBook tłumaczy jak dostroić marketing w kanałach społecznościowych.

Zobacz również :  Jeden skok do optymalizacji wartości klienta w e-commerce

5. Google+ marketing – przewodnik
Wiele firm inwestuje sporo w marketing na Facebooku, niewiele interesując się pozostałymi kanałami. Przecież Google+ to kopia Facebooka, której nikt nie używa, prawda? Nie do końca!

6. Jak optymalizować i mierzyć efekty konta na Pintreście
61 stronicowa książka, która wyjaśnia wszystkie problemy dotyczące prowadzenia konta na Pintreście. Zakładanie, optymalizacja, marketing, zarządzanie kontem.

7. Jak wzmacniać swoją obecność w internecie dzięki social media
34 stronicowy eBook, który dostarcza informacji na temat zwiększania obecności w internecie dzięki social media. Jak używać Facebooka, Twittera, Linkedin i Youtube.

8. Let’s talk. Social media dla małych firm.
Social media to doskonały kanał pozyskiwania nowych klientów. Jest jednak parę rzeczy, które należy wiedzieć zanim przystąpimy do działania. Ta publikacja, wydana dzięki Microsoft pomaga zrozumieć problemy stojące przed użytkownikami kanałów społecznościowych.

9. Mały biznes w social media – przewodnik
Porady dotyczące wyboru odpowiedniego kanału społecznościowego, zarządzania kontami, budowania społeczności, zarządzania w czasie rzeczywistym i budowania społeczności. Wszystko co potrzebujesz wiedzieć o social media prowadząc małą firmę.

10. Marketing w social media – przewodnik
55 stronicowy przewodnik po marketingu w social media. Dzięki niemu dowiemy się wszystkiego o cechach i wykorzystaniu takich kanałów jak Facebook, Pintrest, Twitter i Google+.

11. Pintrest dla handlu detalicznego
Kompleksowy przewodnik po Pintreście. Jak publikować, co publikować i kiedy publikować, żeby odbywało się to z korzyścią dla naszego biznesu.

12. Przewodnik po marketingu na Facebooku
26 stronicowy przewodnik po marketingu na Facebooku. Wszystko co potrzebujesz wiedzieć jeśli chodzi o działania promocyjne na największym portalu społecznościowym.

13. Przewodnik po kampaniach marketingowych w social media
Przedstawia 5 filarów prowadzenia przynoszącej zyski kampanii w social media. Dzięki tej publikacji dowiesz się jak zdobywać fanów, budować świadomość marki czy korzystać z danych.

14. Przewodnik po promowaniu biznesu na Twitterze
Jak wypromować biznes używając 140 lub mniej znaków? Ta publikacja dostarcza informacji na temat metod promowania biznesu przy użyciu Twittera.

15. Przewodnik po social marketingu
„You have to do more than social media. You have to do social marketing.” – to hasło przyświecające tej publikacji. Jak zmienić klientów w ambasadorów marki? Jak używać social media by generowały nowe leady?

16. Przewodnik po social media
Kompleksowy przewodnik po social media. Narzędzia, marketing, PR, obsługa klienta i rozwój produktu przy użyciu kanałów społecznościowych.

17. Przewodnik po social media marketingu dla zaawansowanych
Ta publikacja to materiał dla bardziej doświadczonych w używaniu social media. Dzięki niej dowiemy się wiele o narzędziach ułatwiających pracę z kanałami społecznościowymi i o nowych metodach promocji.

18. Przewodnik po sprzedaży na Facebooku
Dzięki tej publikacji dowiesz się jak sprzedawać na Facebooku, jakie są tego zalety i wady, jak przyciągać i rozmawiać z fanami. Dodatkowo znajdziesz tu wiele informacji odnośnie narzędzi marketingowch.

19. Przewodnik pod marketingu na Facebooku dla e-commerce
Jak zdobywać więcej like’ów, prowadzić kampanie reklamowe, pisać przyciągające klientów posty, tworzyć społeczności? Wszechstronny przewodnik po marketingu na Facebooku.

20. Przyszłość social media
Personalizacja biznesu poprzez skupienie się na ludziach, nie profilach. Przyszłość social media to wyszukiwanie i umiejętne nadawanie kontekstu w konwersacjach z klientem.

21. Reklamy na Facebooku – przewodnik dla e-commerce
Kolejny przewodnik po marketingu na Facebooku. Dostarcza potrzebnych informacji do rozpoczęcia działań marketingowych i promowania biznesu na Facebooku.

22. Social Media Data Cookbook
11 prostych, użytecznych i praktycznych sposobów na wykorzystanie danych z social media. Doskonały materiał jeśli nie chcemy przedzierać się przez skomplikowane podręczniki.

23. Social Media dla małych firm
Przewodnik po social media dla małych firm. Raczej do wykorzystania przez początkujących. Zawiera informacje o tym jak wybrać odpowiedni kanał i jak z niego korzystać.

24. Social media marketing w Europie
Wszystko o prowadzeniu profili społecznościowych w Europie. Lista „do’s & don’ts” jeśli chodzi o social media.

25. Social Media w E-commerce
W przystępny sposób pokaże Ci, jak możesz wykorzystać media społecznościowe, aby wygenerować ruch w Twoim sklepie i pozyskać nowych klientów. Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, aby promować Twój e-sklep.

26. Strategiczny Social
Jak stworzyć biznes dostosowany do wymagań XXI wieku? Odpowiedzią na to pytanie jest socializacja biznesu, jego kultury i technologii.

27. Ściągawka z Facebooka, Twittera i Linkedin
Utworzyłeś profile w mediach społecznościowych, czekasz na rezultat, ale nic się nie dzieje? Dzięki tej publikacji poznasz odpowiednie triki, które pomogą rozwinąć twoje profile.

28. Twitter content marketing – przewodnik
Kompleksowy przewodnik po Twitterze. Jakie treści tworzyć, jak definiować odbiorców, jakich narzędzi urzywać do analizy rezultatów?

29. Wprowadzenie do Google+ dla biznesu
Przewodnik dla marketerów, którzy chcieliby zacząć pracę z Google+. Wszystkie niezbędne informacje zawarte w jednym ebooku.

30. Zarządzanie czasem w social media
Metody i narzędzia zarządzania czasem w social media. Organizowanie czasu w kampaniach społecznościowych i informacje na temat obiegu treści w internecie.

 

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>